GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések
Rendelhetek-e terméket regisztráció nélkül? Sajnos nem. Regisztráció és bejelentkezés nélkül nem jelenik meg a kosár.
Meg kell-e adnom a pontos címemet a regisztráláskor? Az E-mail címet igen, mert arra kapja meg a belépéshez szükséges jelszavát.
A postai cím megadása nem kötelező, de megrendeléskor - ha azonos a szállítási címmel -, jól jöhet, mert nem kell mindig újból beírni.
Kapok-e visszaigazolást a megrendelésről? Igen, pár másodpercen belül. A rendszer automatikusan értesíti a vevőt és az eladót is.
Hogyan kapom meg az árút? Két féle módon. Vagy átveszi személyesen, vagy elküldjök Önnek postai utánvétellel. Megrendeléskor minden tételhez kiválaszthatja a szállítási módot.
Fizethetek-e online? Sajnos nem. Négyféle módon fizethet:
1. Személyes átvételkor készpénzzel
2. Banki átutalással
3. Postai chekkel
4. Postai utánvételes szállításnál
Fűzhetek-e megjegyzést a megrendelésemhez, kérhetek-e tanácsot. Igen. A megrendelő űrlap megjegyzés rovatában küldhet egyúttal üzenetet is.
Kérdéseire telefonon, vagy E-mail-ben válaszolunk.
Regisztrálás után módosíthatom-e az adataimat? Igen. Bejelentkezés után az adatmódosítás gomb mindig elérhető. Még a megrendelés elküldésekor is megteheti.
Ha postai úton kérem a szállítást, értesítenek-e, ha feladták a terméket. Igen. Telefonon, vagy E-mailben értesítjük.
|